Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

            In consecinta, in situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.robertocom.ro, il puteti returna in orice magazin Robertocom, in termen de 14 zile calendaristice, conform regulilor de retur de mai jos:

            a- Consumatorul are dreptul de a returna un produs in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justifice aceasta decizie;

            b- Termenul de 14 zile prevazut la lit. a) de mai sus se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;

            c- Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

                  i) de a folosi formularul de retragere din contul sau de client, sectiunea RETUR (sau pe cel anexat, in cazul in care clientul are o comanda fara cont, prin trimiterea acestuia la adresa: robertocom2@yahoo.com; formularul de retur si bonul de retur utilizabile de catre clientii fara cont, pot fi descarcate de aici: Formular retur .)

                 ii) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului/declaratiei sale de retragere din contract.

                iii) de a completa si depune formularul de retragere direct online, in contul sau de client, la sectiunea Retur – pentru orice fel de produs sau stare a acestuia. Sau fizic, in orice alt punct de lucru al ROBERTO COM S.R.L.  – doar pentru produse conforme.

            d- Obligaţiile ce revin clientului in cazul retragerii: dupa transmiterea formularului de retur conform prevederilor de la lit. c) de mai sus, clientul se va prezenta, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia sa de retragere din contract, la orice punct de lucru al ROBERTOCOM SRL, pentru returnarea produsului, cu factura si bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului, cu formularul de retur si produsul respectiv.

               Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. De retinut ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii, etc.),vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

               Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Robertocom nu dispune de mijloace de transport pentru returnarea produsului. Pentru retur, clientul poate apela la o firma de curierat, contra cost si va transmite produsele la adresa Str. Gib Mihaescu, Nr. 8, Ramnicu Valcea – Receptie marfa. Clientul poate returna produsele si in cel mai apropiat magazin Robertocom, daca acestea sunt in stare conforma. 

                In cazul in care produsul pe care clientul doreste sa dea retur, a fost pus deja in functiune de catre client, defectiunea sau functionarea necorespunzatoare reclamata de catre client, este necesar a fi evaluata de catre echipele abilitate pentru astfel de evaluari in cadrul Robertocom. In cazul in care se constata ca defectiunea nu a fost din vina clientului, prin utilizare necorespunzatoare, produsul va fi inlocuit in garantie, dupa evaluare.

            e- Obligaţiile care ne revin in cazul retragerii: dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.

            Totodata, in functie de optiunea clientului, acesta are posibilitatea sa aleaga un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea produsului returnat este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

            Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.

            f- Mentiuni speciale:

                 i) Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice;

                 ii) Politica de retur produse mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor cumparate din magazinele Robertocom.

               iii) Rambursarea sumelor de catre Robertocom, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre Robertocom a pretului produselor respective, adica dupa ce acesta se regaseste in conturile Robertocom.

            IV) Reamintim faptul ca produsele beneficiaza de optinea de deschidere a coletului la livrare, achitata de Robertocom. Aveti obligatia de a verifica produsele in prezenta curierului la momentul primirii si sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care daca acestea prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

            Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: robertocom2@yahoo.com